ROSSUM ENGAGE

Rossum Engage on viestintäpalvelu, joka pitää loppuasiakkaan ajan tasalla toimitusprosessin etenemisestä. Palvelun avulla asiakas saa ajankohtaista tietoa ja voi helposti olla yhteydessä oikeaan tahoon koko toimituksen ajan.

Pidä asiakas ajan tasalla!

Rossum Engage mahdollistaa sujuvan viestinnän asiakkaan kanssa jo ennen työn alkamista. Asiakas saa tiedon toimituksen etenemisestä selkeästi, luotettavasti ja brändisi mukaisesti.

Kysymykset ja viestit ohjautuvat aina oikealle taholle – tarvittaessa aluksi asiakaspalveluun, ja myöhemmin vaikka suoraan asentajalle tai urakoitsijalle. Kaikki asiakaspalveluhenkilöt säilyttävät näkyvyyden keskusteluun ja pysyvät kartalla asiakkaan tilanteesta koko prosessin ajan.

Pyydä ilmainen esittely

Täytä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä ja varaamme ajan 30 minuutin esittelylle.

Avainedut

Turvaa ja varmista brändisi

Tarjoa kaikki brändin tukemiseen tarvittavat työkalut yhdellä  mobiilikäyttöliittymällä.

 

Varmista hyvä asiakaspalvelu

Paranna asiakaspalvelun laatua ja nopeutta osana asennusprosessia.

 

Kysy palaute heti asennuksen jälkeen

Hanki välitöntä palautetta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.

 

Tehosta lisämyyntiä aktiivisesti

Tunnista asiakkaiden tarpeet ja kasvata myyntiä tehokkaalla viestinnällä.

Haluatko kuulla lisää?

Täytä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä ja kerromme lisää palveluistamme.

Asiantuntijamme

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

Julius Pyykkönen

Ratkaisumyyjä

p.040 415 2487 /julius.pyykkonen@rossum.fi

Tommi kantoluoto

Asiantuntija

p.050 408 6060 / tommi.kantoluoto@rossum.fi

asiakaspalvelu@rossum.fi

Rossum Oy, Niemenkatu 73, 15210 Lahti, Finland

Y-tunnus 0978238-7

rossum.fi