ROSSUM ENGAGE
Rossum Engage on viestintäpalvelu, joka pitää loppuasiakkaan ajan tasalla toimitusprosessin etenemisestä. Palvelun avulla asiakas saa ajankohtaista tietoa ja voi helposti olla yhteydessä oikeaan tahoon koko toimituksen ajan.
Jo toimitusprosessin alusta alkaen on tärkeää, että loppuasiakas pysyy ajan tasalla. Rossum Engage -palvelun avulla voit viestiä asiakkaalle toimituksen etenemisestä jo ennen työn alkamista.
Asiakas voi tarvittaessa olla yhteydessä toimitukseen liittyvissä asioissa, ja viestit ohjautuvat aina oikealle taholle. Alkuvaiheessa viestit menevät omalle asiakaspalveluhenkilöstöllenne. Kun asennusprosessi etenee, viestit voidaan ohjata suoraan asentajalle tai urakoitsijan asiakaspalveluun. Kaikki asiakaspalveluhenkilöt säilyttävät koko ajan näkyvyyden keskusteluun, ja pysyvät näin ajan tasalla asiakkaan tilanteesta.
Prosessi voi edetä esimerkiksi näin:
Asiakas saa ensimmäisen viestin toimitusprosessin käynnistymisestä.
Kun työ siirtyy urakoitsijalle, asiakasta tiedotetaan ja hänelle annetaan urakoitsijan nimi ja yhteystiedot.
Seuraavaksi asiakas saa viestin, kun työ on ajoitettu ja asentaja valittu – mukana myös asentajan yhteystiedot.
Työn valmistuttua asiakas saa vahvistusviestin sekä mahdollisuuden antaa palautetta toimitusprosessista.
Asiakkaalle viestintä näkyy koko ajan halutun brändin mukaisesti – selkeästi, luotettavasti ja ammattimaisesti.

Avainedut

Tarjoa laadukkaampaa ja parempaa asiakaspalvelua.

Varmista brändisi näkyvyys koko toimitusprosessin ajan.

Kerää palaute, tarjoa lisäpalveluja ja myy enemmän helposti.
Rossum Engage yrityksellesi
Rossum Engage tuo tarvitsemasi brändi-työkalut yhteen paikkaan, mikä helpottaa urakoitsijoiden kenttähenkilöitä tarjoamaan parempaa asiakaskokemusta.
-
Brändin varmistaminen
Tarjoa kaikki brändin tukemiseen tarvittavat työkalut yhdellä mobiilikäyttöliittymällä. Samalla varmistetaan, että urakoitsijoiden kenttähenkilöt tukevat brändiäsi
-
Asiakaspalvelun parantaminen
Paranna asiakaspalvelua osana asennuskokemusta
-
Palautteen kysyminen
Hanki välitöntä palautetta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
-
Lisämyynnin tehostaminen
Tunnista asiakkaiden lisätarpeet myynnin lisäämiseksi
ASIANTUNTIJAMME
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

asiakaspalvelu@rossum.fi
Rossum Oy, Niemenkatu 73, 15210 Lahti, Finland
Y-tunnus 0978238-7
rossum.fi