ROSSUM ENGAGE

Jo heti toimitusprosessin alussa on tärkeää, että loppuasiakas on ajantasalla. Rossum Engage- palvelun avulla voit lähettää asiakkaalle tietoa toimituksen etenemisestä jo ennen työn aloittamista.

Palvelua käyttäen asiakas voi olla yhteydessä toimitukseen liittyvissä asioissa. Viestit ohjautuvat aina oikealle taholle. Aluksi viestit ohjataan omalle asiakaspalveluhenkilöstölle. Kun asennusprosessi etenee, niin viestit voidaan ohjata asentajalle tai asennusyrityksen asiakaspalveluun. Kaiken aikaa omat asiakaspalveluhenkilöt pääsevät näkemään asiakkaan kanssa käydyn keskustelun ja pysyvät näin ajan tasalla.

Prosessi voisi mennä esimerkiksi näin:

  1. Asiakkaalle lähtee viesti toimitusprosessin etenemisestä
  2. Asiakasta tiedotetaan, kun työ on siirretty urakoitsijalle. Viestissä on urakoitsijan nimi ja yhteystiedot
  3. Seuraava viesti lähtee, kun työlle on valittu asentaja sekä tarkka toimitusaika. Viesti sisältää myös asentajan yhteystiedot.
  4. Kun työn on kuitattu valmiiksi asentajan toimesta, saa asiakas vielä viestin valmiiksi kuitatusta työstä. Samalla kysytään palaute: Kuinka toimitusprosessi sujui?

Loppuasiakkaalle viestintä näkyy koko ajan halutun brändin mukaisena!

engage

Avainedut

Tarjoa laadukkaampaa ja parempaa asiakaspalvelua.

Varmista brändisi näkyvyys koko toimitusprosessin ajan.

Kerää palaute, tarjoa lisäpalveluja ja myy enemmän helposti.

Rossum Engage yrityksellesi

Rossum Engage tuo tarvitsemasi brändi-työkalut yhteen paikkaan, mikä helpottaa urakoitsijoiden kenttähenkilöitä tarjoamaan parempaa asiakaskokemusta.

  • Brändin varmistaminen

    Tarjoa kaikki brändin tukemiseen tarvittavat työkalut yhdellä mobiilikäyttöliittymällä. Samalla varmistetaan, että urakoitsijoiden kenttähenkilöt tukevat brändiäsi

  • Asiakaspalvelun parantaminen

    Paranna asiakaspalvelua osana asennuskokemusta

  • Palautteen kysyminen

    Hanki välitöntä palautetta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi

  • Lisämyynnin tehostaminen

    Tunnista asiakkaiden lisätarpeet myynnin lisäämiseksi

Julius Pyykkönen

RATKAISUMYYJÄ

040 415 2487
julius.pyykkonen@rossum.fi

Tommi Kantoluoto

ASIANTUNTIJA

050 408 6060
tommi.kantoluoto@rossum.fi

asiakaspalvelu@rossum.fi

Rossum Oy, Niemenkatu 73, 15210 Lahti, Finland

Y-tunnus 0978238-7

rossum.fi