TELIA SUCCESS STORY

YHTEISTYÖ JA OSAAMINEN LUOVAT MENESTYKSEN

Telian ja Rossumin yhteistyö on tuottanut tehokkuutta ja vaivattomuutta, mutta sen rinnalla myös ympäristön kestävyyttä. Yhteisten vuosien aikana maailma on muuttunut, jolloin myös tarve uudenlaiselle tekniikalle ja osaamiselle on kasvanut. Telia ja Rossum ovat yhdessä ratkoneet turhan työn ongelmaa. He ovat onnistuneet tarjoamaan palvelun, joka auttaa niin ihmistä kuin ympäristöäkin.

Turhan työn karsiminen ja tehokkuuden luominen ovat olleet Telian ja Rossumin yhteistyön taustalla alusta alkaen. Kun tietokoneet ja kännykät valtasivat yhteiskuntaa 2000-luvun alussa, vaati se paljon asennustyötä kotitalouksiin. Silloin alkoi Telian ja Rossumin yhteistyö, jonka päämääränä oli asennustilausten optimointi ja aikatauluttaminen.  

Samalla polulla ollaan edelleen. Vuosien yhteistyö on luonut tehokkuutta, karsinut turhaa työtä ja vähentänyt tuntuvasti ajokilometrejä. Nyt käytössä oleva Rossum Toolkit-tuote on moderni virtuaalinen työkalupakki, joka pitää sisällään kaiken sen, mitä asentaja tarvitsee vaivattomaan ja tehokkaaseen työhön. 

“Toolkit mahdollistaa entistä paremman tiedonvaihdon Telian ja asennuskumppaneiden välillä”, Telian Partner Managerina toimiva Jani Virta toteaa. “Kumppanille pystytään tarjoamaan kaikki tarvittava tieto tilauksen suorittamiseen. Vastaavasti kumppani pystyy palauttamaan nykyistä kattavammat tiedot tapahtumasta, joka taas helpottaa Teliaa tilauksen jatkokäsittelyssä.”

Toolkitin ansiosta on myös mahdollista digitalisoida asiakaslomakkeita. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että asentajan ei enää tarvitse käsitellä papereita tilauksen yhteydessä. Se luo työhön turvaa ja varmuutta. Missä ikinä asentaja onkaan, Rossum Toolkit varmistaa, että hänellä on käytössään oikeat tiedot ja oikeat työkalut. 

Menestys ei synny itsestään, vaan se vaatii taustalle ihmisiä ja yhteistyötä. Telian ja Rossumin menestyksekäs yhteistyö on näiden molempien tekijöiden summa.

“Rossum on osoittautunut ketteräksi ja joustavaksi kumppaniksi”, Jani Virta sanoo. “Heillä on todellisia ammattilaisia suunnittelemassa ja tekemässä ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. He osaavat myös avata monimutkaiset tekniset asiat ymmärrettävään muotoon.”

Tämä yhteistyö on tuottanut tehokkuuden lisäksi ympäristön kestävyyttä. Asennustilausten optimointi on jo vuosien ajan vähentänyt tuntuvasti ajokilometrejä. Kun aikataulut pitävät ja asiakasviestintä toimii, turhat matkat poistuvat. Se on paitsi tehokasta, myös ympäristölle hyväksi. Uusien työkalujen ansiosta ympäristöystävällisyys vain lisääntyy, ja tulevaisuuteen voi katsoa luottavasti.

Tulevaisuudessa siintää hyvin nopeasti muuttuva tekninen maailma. Telian ja Rossumin yhteistyö jatkuu, ja tavoitteet pysyvät samanlaisina kuin aikaisemminkin. 

“Pyrimme tuottamaan loppuasiakkaille laadukasta ja oikea-aikaista palvelua minimoimalla prosessista kaiken ylimääräisen”, Jani Virta päättää.